21 Mart 2020 Cumartesi

11.GÜN

Şimdi yüz yıllık arkadaşım Sevgili Mehmet Ayfer Kancı gönderdi; ABD ve Almanya salgının 18 ay sürmesini bekliyormuş. Öncelikle 18 ay cok ya...Yani sonrasına gelince; şahsi manifestom şöyle:

* Yine de 18 ay çok
*Ortalama bir rakamda anlaşmamız şart
*Aksi halde 18 ay sonunda nasıl tiplere dönüşürüz bilmiyorum, çok da bilmek istemiyorum.
*Şimdiden 40 yaş üstü teyzeler olarak 18 ay beni yıpratır.
*Çok net eğer yaşarsam hayatımın geri kalanında  hayatımı yaşamak istiyorum.
*Doğayla barışmak ve sonuna kadar öyle kalmak. Yanlışları önlemek gerekiyor. Tabiatı sev ve koru ilk kural.
*Azıcık yiyerek doyuyorum. Yani ne kadar paramız olursa olsun sonuçta o mide azıcık yemekle doyuyor. Bunun bilinciyle az ye öze ye. Mutlaka ihtiyacı olanlara yardım et.
*Kavgayı bırak. Kavga  zamanı değil.  Birliktelik, sevgi, saygı, anlayışa her zamankinden daha çok ihtiyacımız var.
*Kendime günlük program yapmaya karar verdim. Spor, yoga, bol okuma, internette bedava olan tüm sitelerden faydalanmak. Müzeleri gezmek, filmleri izlemek vb vb.
*Zaten erken kalkıyorum, işe gitmediğim günlerde evden çalışıyorum. Kısacası erken kalkmaya, çalışmaya, depresyona girmemeye, bugünlerin de geçeceğine inanmaya devam...

Lazım olur, Hürriyet internet sitesinin "Evde kalırken neler yapabileceğimizi" içeren haberinin linkini de paylaşıyorum. https://www.hurriyet.com.tr/kelebek/hurriyet-cumartesi/evde-vakit-gecirmek-icin-79-guzel-neden-41474028


Hiç yorum yok:

25.GÜN

Nasıl geçer? Kaç gün? Kaç gün daha bu şekildeyiz? Kaç gün sürecek? Ben dayanamam... 25. Gün... Geçiyor. Öyle de böyle de geçiyor. Sürekli p...